Positiv utvikling for Nordic Brand Hub AS

–Vi har hatt en veldig stor kundetilvekst av eco-shops, butikker med en grønn profil, og gårdsutsalg. Det er svært gledelig å se at vi treffer med produktsortimentet vårt og at etterspørselen etter bærekraftige produkter og produkter av god kvalitet er økende, sier daglig leder Robin Bahl.

Som følge av dette har Nordic Brand Hub AS nettopp flyttet til nye og større lokaler på Ensjø, hvor de nå selv styrer eget lager. -Med dette grepet kan vi yte raskere og bedre service til våre kunder.

–For eksempel vil kunder i Oslo som bestiller før kl 12, kunne få levert varene samme dag. Det er viktig da mange av butikkene er små og ikke har mye ekstra plass til lager i butikk.

–Flyttingen fra 3. partslogistikk til eget lager, medfører også at vi blir mer kostnadseffektive, noe som igjen muliggjør at vi kan tilby mer konkurransedyktige priser og bredere sortiment, avslutter Robin Bahl.

www.brandhub.no

Relatert innhold

03.05.2024Designbase.no

Ni designbedrifter kjemper om norsk industris viktigste priser

02.05.2024Designbase.no

Fargetrender i 2025 handler om harmoni

18.04.2024Designbase.no

Rosendahl Design Group oppnår B Corp-sertifisering

16.04.2024Witt A/S

Sponseret

Witt A/S overtar distribusjonen av Aiper kabelfrie bassengroboter i Norden

08.04.2024Global Design Partner

Sponseret

Fra resirkulert plast til slitesterke og multifunksjonelle produkter

05.04.2024Designbase.no

BoConcept får en internasjonal toppprofil

04.04.2024Witt A/S

Sponseret

iRobot introduserer ny prisvennlig 2-i-1 basisrobot: Roomba Combo Essential

26.03.2024Designbase.no

Iittala avduker ny logo og font

Events

Se alt

Hold deg oppdatert med designbase.no

Få gratis innsikt i de nyeste produktene, trendene og tendensene, spennende intervjuer, temaer og spennende arrangementer.

Copyright 2023