Møt Indias indre univers – virtuelt

Den indiske håndverksindustrien blir mer og mer populær, med et bredt utvalg av livsstils- og interiørdesignprodukter. Det kan nå oppleves på den virtuelle messen "Buyer-Seller".

Foto: EPCH..

Med en arbeidsstyrke på rundt syv millioner har Indias håndverkstradisjoner og spirende ideer ført til at indiske produkter har fått en fremtredende plass i det internasjonale produktsegmentet innen hjem, mote, livsstil og møbler.
Indiske produsenter blander tradisjonelle og kulturelle elementer med moderne tolkninger som fint kan appellere til flere europeiske markeder.
Støttet av den indiske ambassaden i henholdsvis Sverige, Danmark, Norge og Finland, kan man oppleve denne designforskjellen på den virtuelle messen "Buyer-Seller" (VBSM), organisert av Export Promotion Council for Handcraft (EPCH) fra 27. - 29. januar i år.
Blant deltakerne vil 150 produsenter og eksportører fra flere deler av India vise frem alt fra baderomsinnredninger og tilbehør til tekstiler og bærekraftig brukskunst. Den digitale messen vil omfavne bredt som en plattform for blant andre kjøpere, importører, grossister, distributører og forhandlere som ønsker å etablere et nettverk med indiske produsenter.

Relatert innhold

10.09.2025Designbase.no

Salling skriver historie og åpner dørene i København

02.09.2025Designbase.no

Bolig Mad Design-messen utvides

01.09.2025Designbase.no

Ny analyse: Danmark har mistet tusenvis av butikker

22.08.2025Designbase.no

Teamtronic styrker sin europeiske posisjon

21.08.2025Formland

Sponseret

Bolig Mad Design messe utvider med ny utgave på MCH Messecenter Herning

15.08.2025Designbase.no

Ohlsson & Lohaven kjøper Hippie de Luxe

11.08.2025Designbase.no

Internasjonal design på jakt etter smidighet

05.08.2025Designbase.no

Ny rapport om det amerikanske markedet

Events

Se alt

Hold deg oppdatert med designbase.no

Få gratis innsikt i de nyeste produktene, trendene og tendensene, spennende intervjuer, temaer og spennende arrangementer.

Copyright 2023