Humdakin satser på det japanske markedet

Danske Humdakin vil fremover være tilgjengelig i 40 Slow House-butikker over hele Japan.

Foto: Humdakin

Humdakins offisielle lansering i Japan nylig var en stor milepæl for det danske merket. "Og vi er mer enn klare," sier eier og grunnlegger av Humdakin, Camilla Schram.

"Vi ser frem til den nye reisen og er takknemlige for all den positive oppmerksomheten lanseringen allerede har fått," sier hun.

Dagene i Tokyo inkluderte intervjuer, pop-up-butikker, utsolgte workshops og ikke minst møte med den vakre japanske kulturen.

Foto: Humdakin

Humdakins oppstart i Slow House-butikken var en stor suksess, og allerede etter den første lanseringsdagen var noen av Humdakin-produktene utsolgt. Slow House eies av Actus, som er den ledende interiørkjeden i Japan med 40 butikker. Actus-butikkene vil hver ha en Humdakin pop-up-butikk før Humdakin permanent blir en del av sortimentet i desember.

I løpet av dagene i Tokyo var Camilla Schram vert for flere arrangementer. En av dem var et "cleaning & flowers"-arrangement. Målet med dette arrangementet var å vise viktigheten av å holde hjemmet rent, samt å vise viktigheten av å gjøre noe bra for seg selv og dekorere hjemmet med ting som gir glede, noe som er en stor del av Humdakins filosofi.

-PF

Artikler

21.09.2023|Designbase.no

Nye steldeler i Koral Riflet Blonde

20.09.2023|Designbase.no

Skap stemning i butikkene: Bruk juletrenden i butikkene allerede nå

20.09.2023|Designbase.no

Juletrenden 2023: Bærekraftig eleganse og nyskapende design

19.09.2023|Designbase.no

Reduser strømavgiftene

19.09.2023|Designbase.no

Miniflagg for feiringen

19.09.2023|Designbase.no

Man må være nysgjerrig og nyskapende

Annonce

18.09.2023|Designbase.no

Mumiene på ski

15.09.2023|Designbase.no

Design ditt eget teppe

15.09.2023|Designbase.no

Når kundene spør om PFAS i stekepanner

14.09.2023|Designbase.no

Georg Jensen kjøpt av Fiskars Group

14.09.2023|Designbase.no

Lampe eller kunst

Annonce

13.09.2023|Designbase.no

Termokanne skapt med arv og innovasjon

12.09.2023|Designbase.no

Det første settet fra Höganäs på et tiår

12.09.2023|Designbase.no

4 av 10 dansker følger bedrifter og påvirkere på sosiale medier

11.09.2023|Designbase.no

Stage med myke former

08.09.2023|Designbase.no

En skulpturell gjenoppdagelse

07.09.2023|Designbase.no

Hver andre unge dansker mener det er akseptabelt å kjøpe kopivarer

Annonce

Udgiver

Horisont Gruppen a/s

Strandlodsvej 44

2300 København S

Telefon: 53506060

www.horisontgruppen.dk

Copyright 2023