Fremtid på scenen - en ekte talentinkubator
Future on Stage er Maison&Objets program dedikert til unge og innovative designbedrifter. Det er nå åpnet for søknader for september 2025-utgaven og de tre utvalgte vil motta en gratis stand på messen.
Foto: Maison&Objet/Anne Emmanuelle Thion
Med fokus på møbler, design og livsstil, er Maison&Objet forpliktet til å støtte unge, innovative gründere gjennom lanseringsprogrammet Future On Stage, og Maison&Objet-initiativet er en ekte talentinkubator som gir lovende unge merkevarer som er klare til å erobre markedet deres muligheten til å motta ekspertveiledning og gå inn på den store scenen som en del av Big Stage-støttepakken!
Hver septemberutgave av messen fremhever tre nye selskaper, som drar nytte av en kampanje rettet mot Maison&Objets internasjonale kjøpere.
Programmet har allerede hjulpet med å lansere merker som siden har opplevd eksponentiell vekst, som Aluvi, Ostrea, Konqrit og mange andre som debuterte gjennom dette unike initiativet.
Hvis du som ung merkevare tenker å delta på messen i august, må du:
Besøk nettstedet og send inn en søknad med bare noen få klikk.
Hva er i vente for de tre vinnerne?
- Vinnerne vil bli valgt ut av en jury av eksperter og avslørt på Maison&Objet Paris i september 2025.
- En unik lanseringsrampe for nye talenter, som tilbyr eksponering på en av verdens mest prestisjefylte internasjonale messer.
- Økt synlighet blant kjøpere og investorer med et dedikert utstillingsområde gratis, sammen med skreddersydd støtte fra bransjeeksperter.
- En unik mulighet til å engasjere seg i det internasjonale markedet og samarbeide med sentrale aktører i sektoren.
For å søke må unge merkevarer oppfylle følgende krav:
- Grunnlagt for mindre enn tre år siden
- Tilby produkter innen boliginnredning, design eller livsstil
- Ha en etablert merkeidentitet (inkludert visuell identitet og historiefortelling)
- Har testet eller allerede markedsført produktene deres
- Aldri stilt ut på Maison&Objet Paris før