Spennende nytt konsept hos imm Köln

Når imm Cologne åpner dørene i januar, vil messen presentere et helt nytt konsept, The Circles, som skal være senter for nettverksbygging, kunnskapsdeling, utstilling og avslapping.

Foto: Koelnmesse

«I fjor utviklet vi et tema som passer perfekt til tiden vi lever i, med Connecting Communities-konseptet vårt. Vi vil bringe dette sentrale temaet til live med en intelligent og innovativ tilnærming som fokuserer på relevant innhold og nye tilbud – dette er integrert i planene våre, sier imm Köln-direktør Bernd Sanden.

Det er det nye messekonseptet The Circles, som skal gjøre ideer til virkelighet. The Circles er en helhetlig tilnærming til et ellers delt messeformat, der elementer og steder henger sammen, og bringer bransjen sammen til en ny messeopplevelse.

I The Circles kan du oppleve spennende og innovative designinstallasjoner, inspirerende foredrag og informative foredrag. Det vil også være serveringsområder hvor det hele kan fordøyes i en uformell setting, noe som skaper en god atmosfære for nettverksbygging.

"I år har vi etablert et innovativt messeformat med The Circles. Det er et konsept vi virkelig tror på og vi ønsker å fortsette i denne nye retningen vi har startet. Vi har overraskelser på flere områder, og vi ønsker å gi dialogen mellom bransjefolk et ekstra løft for å styrke den ytterligere. Samtidig har vi gjennomgått pakkene vi tilbyr våre utstillere og oppdatert. Messer utvikler seg, og dette er et annet område hvor vi som arrangører av imm cologne ønsker å leve opp til vår rolle som pionerer», forklarer imm Colognes kreative leder Dick Spierenburg.

De nye formatene er sammensatt for å møte behovene til den enkelte utstiller. Konkret betyr dette at imm Köln har utviklet et bredt spekter av pakkeløsninger for utstillere, og tilbyr nå løsninger som både henvender seg til bedrifter med stort messebudsjett og de med mindre plass i budsjettet.

Bedrifter kan for eksempel kjøpe løsningen Interiørplattformer, som tilbyr en designorientert, åpen og komplett standløsning. I tillegg kan en All Inclusive-pakke kjøpes, hvor messen også tar seg av markedsføringen. For bedrifter som har høye standarder for sin merkevareidentitet, kan Pure Galleries-formatet være den rette løsningen. Her tilbys et kompakt, kreativt format for bedriftens stand på messen.

imm Köln arrangeres 12.-16. januar 2025.

Les mer her.

-IDL

Relatert innhold

22.10.2024Designbase.no

SUR/reality; nye kreative horisonter

22.10.2024Designbase.no

Jette Frölichs 30-årige juleutstilling

22.10.2024Designbase.no

Faye Toogood valgt til årets designer hos Maison&Objet

17.10.2024Designbase.no

Innovasjon og inspirasjon hos Heimtextil

15.10.2024Designbase.no

Salone del Mobile i dialog med det kinesiske markedet

14.10.2024Designbase.no

Vakre farger med en bærekraftig designkant

14.10.2024Designbase.no

Danskene søker velvære og «me-time»

14.10.2024Designbase.no

En verden av velvære

Events

Se alt

Hold deg oppdatert med designbase.no

Få gratis innsikt i de nyeste produktene, trendene og tendensene, spennende intervjuer, temaer og spennende arrangementer.

Copyright 2023