Rapport om den amerikanske interiørdesignbransjen

Ny IHA-rapport om bransjens tilstand bidrar til å bryte gjennom tåken

Foto: IHA

At forretningsplanlegging og usikkerhet ikke går hånd i hånd er kanskje århundrets underdrivelse, gitt dagens kommersielle landskap. Og det amerikanske markedet er en svært usikker markedsplattform slik tidene er akkurat nå. Hvis du jobber i det amerikanske markedet og ønsker å få bedre innsikt, kan du ha nytte av å lese IHAs markedsrapporter, som vil bli publisert i tre deler i løpet av de kommende månedene.

Fordi når planlegging utfordres av omstendigheter utenfor kontroll, forsterker det behovet og muligheten til å revurdere alle fasetter av en virksomhet for å styrke de grunnleggende elementene som kan bidra til å avverge passivitet som kan bidra til strategisk lammelse. Mange organisasjoner føler seg hjelpeløse i møte med nok en enestående forretningskrise akkurat nå.

Strategisk visjon er meningsløs uten presisjon, selv i tider med relativ klarhet. Innsatsen er enda høyere nå, når det kan være vanskelig å se hva som skjer neste måned, neste uke, til og med neste dag gjennom tåken som omslutter markedet.

IHAs rapport om bransjens tilstand for 2025 ble utviklet for å være et omfattende og innsiktsfullt nytt verktøy som skal hjelpe husholdnings- og hvitevarebransjen med å navigere bedre når de utvikler og planlegger for alle typer markedsforhold, spesielt usikre forretningsmiljøer.

IHAs State of the Industry 2025 er et sammendrag av et voksende arsenal av eksklusive markedsundersøkelsesrapporter bestilt av International Housewares Association de siste årene, der kalkulusen for å forutsi salgsmuligheter har hellt mot å få en dypere og skarpere forståelse av hvordan forbrukeren lever, hva forbrukeren tenker og hva forbrukeren trenger og ønsker.

IHAs State of the Industry 2025 vil bli presentert av HomePage News i tre deler i løpet av de neste månedene.

Den første delen, MarketScope, ble utgitt 1. mai og danner grunnlaget for den samlede rapporten med data om husholdningsvarer, markedsstørrelse og vekst, samt innsikt levert av markedsundersøkelses- og analysefirmaet Circana.

Dette vil bli fulgt opp i juni av MarketOutlook, som presenterer resultatene av en IHA-bestilt studie fra Morning Consult som avslører forbrukernes kjøpsintensjon og drivkrefter for viktige husholdningsartikler. 2025-rapporten «State of the Industry» kulminerer i juli med en oppdatert utgave av IHAs MarketWatch, som presenterer IHA-bestilt forskning fra Springboard Futures om forbrukernes spise- og boligtrender og deres potensial til å påvirke salget av boliger og husholdningsvarer.

IHA vil fortsette å støtte årlige forskningsrapporter som Occasions- og At-Home Entertaining-rapportene, hvor de neste utgavene vil bli publisert av HomePage News i fjerde kvartal 2025.

IHAs «State of the Industry»-banner vil tjene som et bredere grunnlag for IHAs voksende markedsundersøkelses- og analyseprogram. Formålet med årsrapporten er å gi beslutningstakere innen husholdningsartikler og boligartikler ytterligere klarhet i markedet, og den skal utvikle seg til en flytende ressurs som tilpasser seg bransjens skiftende informasjonsbehov.

På denne måten er IHAs State of the Industry en representasjon av en bransje som fortsetter å tilpasse seg ved å legge mer presisjon i den strategiske visjonen som kreves for å lage forretningsplaner som er bedre forankret og posisjonert til å skjære gjennom den tykke tåken av usikkerhet.

Relatert innhold

06.05.2025Designbase.no

Fargene i 2026 sier «Velkommen hjem»

05.05.2025Designbase.no

Rapport om den amerikanske interiørdesignbransjen

01.05.2025Designbase.no

CSRD suspendert

30.04.2025Designbase.no

Temu trapper opp sjarmoffensiven

29.04.2025Designbase.no

Nordiske startups tar over København

11.04.2025Designbase.no

Nye EU-regler kan åpne en digital motorvei for næringslivet

11.04.2025Designbase.no

Geberit mottar EcoVadis gullmedalje

18.03.2025Designbase.no

La teknologien jobbe for deg

Events

Se alt

Hold deg oppdatert med designbase.no

Få gratis innsikt i de nyeste produktene, trendene og tendensene, spennende intervjuer, temaer og spennende arrangementer.

Copyright 2023