Oslo Design Fair lanserer en ny salgs- og markedsføringskanal

Gjennom en ny digital handelsplattform vil Oslo Design Fair gjøre det enklere å komme i kontakt med kunder.

Ifølge direktør Kathrine Jansen kan plattformen gi utstillere opptil én million nye kunder.. Foto: Oslo Design Fair.

Nå blir det enda enklere å komme nærmere potensielle samarbeidspartnere og kunder. I hvert fall er dette Oslo Design Fairs misjon med den nye plattformen Ribbon B2B.

Hvis man spør messens direktør, Kathrine Jansen, er man nemlig ikke i tvivl om, at handelsplatformen repræsenterer en vigtig udvikling af arrangementet.

Ribbon B2B utvider blant annet den samlede salgsperioden for alle utstillere fra seks dager til seks måneder fordelt på to messer til neste år.

Ifølge direktøren viser erfaring også, at Ribbon B2B vil kunne bidra til opptil en femdobling av salgsordrer for utstillere som bruker plattformen.

Plattformen er nemlig allerede blitt testet på andre interiørmesser – inkludert Shoppe Objekt i New York og Art Düsseldorf.

Ifølge Kathrine Jansen vil plattformen også gjøre den fysiske opplevelsen på messen enda bedre.

”For mange innkjøpere er det viktig å kunne se, føle og oppleve produktene før man tar den endelige kjøpsbeslutningen. Det er fortsatt vårt fokus på Oslo Design Fair, men nå vil Ribbon B2B øke opplevelsen ved å lage en tidlig match mellom kjøper og selger i tiden opp til det fysiske møtet,” sier hun og fortsetter:

”Vi inviterer også internasjonale kjøpere, noe som betyr at man kan få en enda større kundebase enn før – gjennom disse partnerskapene kan man potensielt nå opptil én million nye kunder.”

www.oslodesignfair.no

-HCL

Relatert innhold

12.09.2024Designbase.no

Optimisme hos Formex

09.09.2024Designbase.no

Maison&Objet: Nye grenser for drømmer

22.08.2024Designbase.no

Naturfibre vinner terreng i tekstilindustrien

19.08.2024Designbase.no

Rosendahl erstatter ledelsen

15.08.2024Designbase.no

Christmasworld og Creativeworld ønsker ny direktør velkommen

14.08.2024Droppery

Sponseret

New Brands, New Opportunities at Droppery!

13.08.2024Designbase.no

Forhindre at de ansatte blir utbrent med kunstig intelligens

13.08.2024Designbase.no

Amazon: Bli med på en reise på en voksende plattform

Events

Se alt
Möbelmässan
Utstilling
Möbelmässan Göteborg

Bransjens store innkjøpsmesse - i hjertet av Gøteborg

Dato

16.09.2024

Sted

Möbelmässan 412 94 Göteborg Sverige

IHGF
Utstilling
IHGF Delhi Fair 2024

Det beste av Indias håndverk

Dato

16.10.2024

Tid

09:00

Sted

India Expo Center & Mart, Greater Noida, Delhi-NCR

Dimex ApS
Utstilling
Nordstil 2025 - Bestillinger legges i nord

Som det nordlige knutepunktet tiltrekker Nordstil flere kjøpere om bord hvert år - det er her den nordtyske detaljhandelen og mange flere bestiller innovative produkter til sitt sortiment. Mange impulser og et utvalg produkter som ikke er i sikte andre steder i Norden!

Dato

11.01.2025

Tid

10:00

Sted

Hamborg

Dimex ApS
Utstilling
Heimtextil - Internasjonal messe for hjemme- og kontraktstekstiler

Den internasjonalt unike plattformen for hjemme- og kontraktstekstiler og tekstildesign. Opplev sesongens trender, tekstilbærekraft, verdens største utvalg av boligtekstiler samt produkt- og informasjonstilbud for interiør, gjestfrihet og megatrend søvn. Globalt kombinert og lidenskapelig presentert.

Dato

14.01.2025

Tid

10:00

Sted

Frankfurt

Maison&Objet
Utstilling
Maison&Objet

Opplev det beste innen design og interiør på Maison&Objet 2025 i Paris, et ledende globalt arrangement for profesjonelle innen design- og livsstilsindustrien.

Dato

16.01.2025

Sted

Paris Nord Villepinte Exhibition Centre

Stockholmsmässan
Utstilling
Formex

Formex – the most important meeting place for Nordic interior design

Dato

17.01.2025

Tid

10:00

Sted

Mässvägen 1, 125 80 Stockholm

Hold deg oppdatert med designbase.no

Få gratis innsikt i de nyeste produktene, trendene og tendensene, spennende intervjuer, temaer og spennende arrangementer.

Copyright 2023