Autumn fair: Ny forretningspaviljong for neste generasjon

Når Autumn Fair i Birmingham åpner dørene fra 1.–4. september skjer det med ny næringspaviljong for Home, Gift and Fashion.

Flourish Home Interiors. Foto: Autumn Fair

New Business Pavilion på Autumn Fair, Storbritannias største utstillingsvindu for hjem, gave og mote, vil være fullpakket med neste generasjon produsenter og designere som ser muligheten til å bli detaljhandelens neste bestselgere.

Paviljongen har som mål å skape et levende nytt næringsliv designet for å støtte veksten av oppstartsbedrifter som møter utfordringene ved å være små eller enkeltpersonforetak med begrensede ressurser. Pakker på startnivå vil gjøre det mulig for bedrifter å stille ut på både Autumn Fair 24 og Spring Fair 25, og sette produkter på detaljhandelskartet og nå kjøpere fra Storbritannia og rundt om i verden.

I følge Retail Insight Network viser forskning fra Geek Retreat at mens massemarkedsaktører fortsetter å dominere den britiske detaljhandelen, har 15 % av britene startet sin egen virksomhet de siste ti årene, og av disse har 44 % gjort det siden 2020. Detaljhandel var den mest populære sektoren for oppstartsbedrifter, med 19 % av de 1060 britiske forbrukerne som ble spurt, eier en uavhengig virksomhet.

Soraya Gadelrab, Event Director, Spring & Autumn Fair sier: "Til tross for utfordringer, fortsetter detaljhandelen, inkludert gave-, hjem- og motesegmentene, å se nye virksomheter dukke opp og

responsen på lanseringen av New Business Pavilion har vært inspirerende. Vi er glade for å kunne vise frem så mange flotte småbedrifter og hjelpe dem med å sette produktene sine foran viktige, kjøpsklare kunder fra ledende forhandlere som Marks & Spencer, John Lewis, Tesco, Dunelm samt tusenvis av uavhengige forhandlere og vi har fortsatt noen ledige plasser igjen i paviljongen».

Besøkende til New Business Pavilion på Autumn Fair, som finner sted fra 1. - 4. september på NEC Birmingham, vil kunne oppdage alt fra håndlagde puter og lys til lampeskjermer og brukbar kunst.

Flourish Home Interiors, ideen til Jemma Jones og Joanna Rayner, er en pulserende ny hjemmeinnredningsvirksomhet klar til å delta på høstmessen, og viser frem sine håndlagde fløyelskunstlampeskjermer, fløyelskunstputer, kunstlerretstrykk og kunsthåndklær for å legge til pops. av farge til nøytrale rom.

De unike håndlagde statement-designene er laget på bestilling i Storbritannia, og reflekterer en forpliktelse til å støtte lokalt håndverk og bærekraftig praksis.

For deilig naturlig godhet for huden din med nybakt hudpleie og duftgodbiter til hjemmet i bærekraftig 100 % resirkulerbar emballasje, sjekk ut Skyn ​​Bakery. Ingrediensene er 100 % plantebaserte og bruker kun grusomhetsfrie, veganske og naturlige ingredienser til alle produktene.

Skyn Bakery. Foto: Autumn Fair

Skyn Bakery er en liten familiedrevet bedrift som ligger i Ormskirk, en liten by i Nordvest-England, opprettet av Clare Blasbery. Alle de naturlige håndlagde hudpleie- og hjemmeduftproduktene lages for hånd i deres lille studio.

Cave Scents er klar med en samling stearinlys, vokssmeltere, diffusorer og toalettsaker. Lysene er laget av voks av enda høyere kvalitet enn soyavoks for å sikre at fotavtrykket deres er så lite som mulig.

Jen Winnet Art slutter seg til paviljongen med sin samling av kunst, gaver og skrivesaker med hennes illustrasjoner av dyr og natur. En selvlært akvarell-øko-artist basert i hjertet av den vakre Cotswold-landsbygden, Jen henter inspirasjon fra verden rundt seg for å lage fargerike, elskverdige illustrasjoner av dyr og natur. Alle produktene er produsert på en miljøvennlig måte.

For bærekraftige og kreative notatbøker trenger du ikke lete lenger enn til Meraki-notatbøker. Deres tilpassede tredeksler ser bra ut og kan gjenbrukes. Dette reduserer avfallet. Notatbøkene har flatt papir, og når det er skrevet ut kan blokken byttes ut med en ny.

Autumn Fair tilbyr utstillingspakker på tvers av alle sektorer, inkludert The Summerhouse, et kuratert område for de vakreste, stilige og trendy interiørtilbehør og gaver; samt Home Living & Decor; Gave; Skjønnhet og velvære; skrivesaker og emballasje; Barn, leker og spill; Hverdagen; og innen Moda, klær og fottøy; motetilbehør; og smykker og klokker.

For å finne ut mer og søke om New Business Pavilion, besøk www.autumnfair.com/new-business-pavilion.

Meraki Notebooks. Foto: Autumn Fair

Men Cave Scents. Foto: Autumn Fair

Relatert innhold

10.12.2024Designbase.no

Årets farge 2025: En myk Mocha Mousse

10.12.2024Designbase.no

Euroluce 2025 kaster lys over helsen vår

09.12.2024Formland

Sponseret

Ny trendsone inkl. blomsterstudio og konseptkafé

09.12.2024Formland

Sponseret

Møt fremtidens talenter på Formland Spring 2025

09.12.2024Formland

Sponseret

Sterkt faglig program på Formland Spring 2025

09.12.2024Formland

Sponseret

3 unike Greenhouse opplevelser på Formland

06.12.2024Designbase.no

Mote og hjem går sammen på Maison&Objet

05.12.2024Designbase.no

Talenter 2025: Nye designere sender sterke impulser

Events

Se alt

Hold deg oppdatert med designbase.no

Få gratis innsikt i de nyeste produktene, trendene og tendensene, spennende intervjuer, temaer og spennende arrangementer.

Copyright 2023