Tefal og Jamie Oliver feirer 20 års matlaging sammen

I løpet av de siste 20 årene har Jamie Oliver og Tefal gjort sitt beste for å få folk til å lage mat ved hjelp av inspirerende oppskrifter og kjøkkenutstyr av høy kvalitet. Sammen jobber de under merket Jamie Oliver by Tefal for å gjøre det enkelt og morsomt å lage deilig hjemmelaget mat.

Siden samarbeidet mellom Jamie Oliver og Tefal startet, er det solgt mer enn 30 millioner produkter i over 50 land.. Foto: Jamie Oliver by Tefal.

Det begynte i 2003 med gryter og panner.

Nå inkluderer samarbeidet mellom den britiske kokken Jamie Oliver og Tefal vakkert designede gryter, kniver av topp kvalitet, bakeutstyr og kjøkkenutstyr.

Og for å feire det lange partnerskapet lanserer de sammen under merket Jamie Oliver by Tefal sitt nye spennende utvalg av keramiske stekepanner med et innovativt non-stick belegg til neste år. Små kjøkkenapparater er også under forberedelse.

"Dette har vært 20 fantastiske år med matlaging, kreativitet og samarbeid med Tefal. Jeg kunne ikke være mer stolt av det vi har oppnådd," sier Jamie Oliver i en pressemelding.

En felles forpliktelse

Jamie Oliver Group streber etter å øke alles glede og selvtillit på kjøkkenet gjennom matglede og har vært en drivkraft for positive endringer innen matindustrien i nesten to tiår.

I 2023 lanserte Jamie blant annet prisen 'Good School Food Awards', som hyller åtte ekstraordinære lærere, cateringfirmaer og elever fra hele Storbritannia som gjør en forskjell i skolekantiner og fremmer sunne spisevaner.

Tefal og Jamie Oliver har også gått fra å bruke engangsplast og polystyren i merkets emballasje til å bruke resirkulerbare materialer. Ved å introdusere nye typer esker der det er mulig, har de klart å redusere bruken av papir og fraktvolum. Alt papir er laget av minst 90 prosent resirkulert fiber.

Jamie Oliver by Tefal lanserte også den store gryten Big Batch Pan med en praktisk brosjyre som inneholder oppskrifter for matlaging i store porsjoner, noe som gjør matlaging mer kostnadseffektivt og bidrar til å redusere avfall.

-HCL

Relatert innhold

26.07.2024Designbase.no

Et 250-årig veksteventyr

26.07.2024Designbase.no

Vi er gode på form og funksjon

12.07.2024Designbase.no

Økning i konkurser i juni

17.06.2024Designbase.no

Temu er underlagt strengere regler

11.06.2024Designbase.no

Direkte til forbruker er den nye "svarte"

07.06.2024Droppery

Sponseret

New brands like Riviera Maison, Versmissen, and BePureHome are now active as brands within Droppery

22.05.2024Designbase.no

Kunnskapsdeling på Nordstil Forum

16.05.2024Designbase.no

Dropp utsagn som "CO2-nøytral"

Events

Se alt

Hold deg oppdatert med designbase.no

Få gratis innsikt i de nyeste produktene, trendene og tendensene, spennende intervjuer, temaer og spennende arrangementer.

Copyright 2023