spoga+gafa utsettes til august

På grunn av den vedvarende usikkerheten rundt COVID-19, har Koelnmesse bestemt seg for å flytte årets spoga + gafa til 8.-10. august. Samtidig jobber arrangøren med digitale formater som kan utfylle messen.

Pressebilde.

«Til tross for at flertallet av utstillere og andre partnere var optimistiske, var det i lys av utviklingen av pandemien ikke noe annet valg enn å utsette den internasjonale hagemessen fra slutten av mai/begynnelsen av juni til august. Avgjørelsen ble tatt i samarbeid med store industrielle aktører og en større undersøkelse, som ble gjennomført i februar blant besøkende og utstillere», heter det fra Koelnmesse i en pressemelding.

Som en del av Koelnmessens siste digitaliseringsstrategi blir spoga + gafa holdt i hybridformat for første gang. De fysiske produktpresentasjonene og nettverksformatene vil dermed bli supplert med nye, digitale konsepter som vil omfavne et bredere og internasjonalt publikum.

Capi Europe og Esschert Design, Fiskars, G.Wurm, Tel International, Hartman, Müsing, Old Com og andre BBQ-selskaper registrerer seg allerede som utstillere på messen i august. Utstillere kan imidlertid kansellere hvis dette skjer før 24. mars 2021.

Relatert innhold

23.06.2026Designbase.no

Færre unge mennesker kan presse på for rekruttering

22.06.2026Designbase.no

Danskenes plastforbruk holder seg på et høyt nivå

19.06.2026Designbase.no

Forbrukere gjennomskuer grønn markedsføring

18.06.2026Designbase.no

Regler mot greenwashing skjerpes i 2026

16.06.2026Designbase.no

Inspired Home Show samler kategoriene i et nytt messeformat

15.06.2026Designbase.no

ERP-prosjekter krever mer enn teknologi

10.06.2026Designbase.no

Temu-boten løser ikke konkurranseproblemet

09.06.2026Designbase.no

Hjem til Aarhus: Aida skriver et nytt kapittel i historiske omgivelser

Events

Se alt

Hold deg oppdatert med designbase.no

Få gratis innsikt i de nyeste produktene, trendene og tendensene, spennende intervjuer, temaer og spennende arrangementer.

Copyright 2023