Et mer maskulint stilikon

Black edition fra Rosti

Pressebilde: Rosti.

«Margrethe»-bollen, det prisbelønte stilikonet som er oppkalt etter dronning Margrethe II av Danmark, har med mer enn 25 millioner solgte eksemplarer på verdensbasis, for lengst etablert seg som et uunnværlig samleobjekt for enhver husholdning! Og denne sesongen har bolleserien fått en maskulin makeover.

Med fokus på klassisk svart introduserer Rosti nå mørke, gjennomsiktige lokk til «Margrethe»-serien, med en design som passer perfekt til høstens kjølighet og som fullender de svarte bollesettene.

De svarte bollene er laget i det karakteristiske kvalitetsmaterialet melamin, som i likhet med resten av serien holder formen og kan vaskes i oppvaskmaskin, og de nye lokkene er praktiske og forlenger levetiden.

Fullend den maskuline stilen med gryteskjeer i svart også.

Relatert innhold

29.04.2025F&H Group AS

Sponseret

EN KLASSIKER GÅR ALDRI AV MOTEN

29.04.2025Designbase.no

250 år med håndverk og design

24.04.2025F&H Group AS

Sponseret

Shoku - Server vakkert og enkelt

21.04.2025F&H Group AS

Sponseret

EN KLASSIKER GÅR ALDRI AV MOTEN

16.04.2025F&H Group AS

Sponseret

Gense revitaliserer klassisk design for moderne behov

16.04.2025F&H Group AS

Sponseret

Villa Collection Denmark lanserer Shoku: En hyllest til måltidet

15.04.2025F&H Group AS

Sponseret

La broderiet blomstre på bordet

15.04.2025F&H Group AS

Sponseret

PORSELENSKLASSIKERE PÅ PÅSKEBORDET

Events

Se alt

Hold deg oppdatert med designbase.no

Få gratis innsikt i de nyeste produktene, trendene og tendensene, spennende intervjuer, temaer og spennende arrangementer.

Copyright 2023