Benjamin Kloster
01.04.2025Designbase.no
I skjæringspunktet mellom data og kreativitet
"Målet vårt er å komme nærmere forbrukeren, og for å gjøre det må vi bruke data og AI kombinert med erfaring, kreativitet og lidenskap." Dette mener F&Hs nye CMO, 27 år gamle Benjamin Kloster, som ønsker å skape Nord-Europas sterkeste interne merkevareavdeling.
Tema: Nyheter, møter og inspirasjon på møbelmessen i Göteborg
Tema: Nyheter, sterkt nettverk og et profesjonelt program i toppklasse
Tema: Nordstil Sommer 2025 – fornyelse og næringsliv i balanse
Tema: Bad og velvære – en oase i hverdagen
Tema: Borddekking - den perfekte rammen for måltidet
Tema: Kjøkkenhelter
Hold deg oppdatert med designbase.no
Få gratis innsikt i de nyeste produktene, trendene og tendensene, spennende intervjuer, temaer og spennende arrangementer.