WMF
09.05.2022Designbase.no
WMF rebrandes
«Feel perfection» er det nye WMF-slagordet, som støttes av en ny merkevarekommunikasjon og et nytt visuelt uttrykk. Målet er å snakke direkte til de kvalitetsbevisste, kjøkkenglade forbrukerne med et design som skiller seg ut, et større fokus på digital kommunikasjon og en større synlighet i de fysiske butikkene, sier Erik Halse, Business Director i Groupe SEB Nordic A/S.
Tema: Make the Market Moment Yours
Tema: Det ultimate kjøkkenutstyret – kvalitet, funksjon og design
Tema: Soverommet - skap fred og harmoni
Tema: Julestemning med merverdi
Tema: Nyheter, møter og inspirasjon på møbelmessen i Göteborg
Tema: Nyheter, sterkt nettverk og et profesjonelt program i toppklasse
Hold deg oppdatert med designbase.no
Få gratis innsikt i de nyeste produktene, trendene og tendensene, spennende intervjuer, temaer og spennende arrangementer.