Det hjemlige universet er i sentrum
WHO'S NEXT HOME er en ny sektor på WHO'S NEXT motemessen i Paris, hvor mote og interiør kombineres.
Léonor Berrharr. Foto: WHO'S NEXT
Fra. 6.–8. september 2025 avduker Who's Next WHO'S NEXT HOME, et nytt område dedikert til kreasjoner fra hjemmets verden. Sektoren er tenkt som et levende laboratorium for engasjert estetikk, og vil samle rundt femti merker som omdefinerer konturene av moderne design, inkludert BANG, FLANER, LÉONOR BERRHAR, NINETYONENINETYTWO, PAPIER AND CO, SABRE PARIS, TO:FROM, TRAGA, VALLEBELLE og mange andre.
«I en tid der grensene mellom mote og interiørdesign viskes ut, svarer WHO'S NEXT HOME på en transformasjon som allerede er i gang blant kjøpere: hybride konseptbutikker, livsstilsbutikker, popup-butikker i flere universer. I dag er ikke lenger møbler bare funksjonelle: de forteller en historie, uttrykker en visjon, reflekterer en æra og validerer en livsstil, og den nye sektoren støtter denne utviklingen, slik at fagfolk kan få innsikt i global stil», står det.
Aura Spectra. Foto: WHO'S NEXT
Og videre er det etablert; «WHO'S NEXT HOME ble født ut av vårt ønske om å skape et sted hvor kreativiteten kan uttrykke seg fritt, i skjæringspunktet mellom mote, design og håndverk. Det er et svar på endrede forventninger, salgsområder og måter å konsumere hjemmetilbehør på», sier Frédéric Maus, administrerende direktør i WSN.
Ved å gi en stemme til en ny generasjon designere, designstudioer og produsenter, legemliggjør WHO'S NEXT den banebrytende ånden til Who's Next: å avsløre hva som kommer, å bygge broer og å være et møtested der man ser inn i bransjens fremtid.