I samarbeid med Grounded Craftwork har Spring Copenhagen laget smykkeskrinet Mirror Box. Mirror Box er basert på det klassiske smykkeskrinet, men er mer enn bare det.
Det stilige designet gir en funksjonell rominndeling med flere små rom, hvor det er et speil i lokket, som enkelt kan tas av og på.
Dette gjør det mulig både å gjemme innholdet i smykkeskrinet vekk, ved å bruke speilet som lokk, men også å kunne ta med seg speilet – og på den måten ha speilet for hånden.
Mirror Box er designet med rene linjer og passer derfor perfekt inn i de mange nordiske hjem. Muligheten for å kunne brette esken helt sammen slik at den ikke tar så mye plass gjør den også enkel å oppbevare i skap eller kommode.
www.springcopenhagen.com
Artikler
20.09.2023|Designbase.no
Skap stemning i butikkene: Bruk juletrenden i butikkene allerede nå
Årets slutt bringer ikke bare den kjølige brisen og fargeendringer i naturen; det markerer også begynnelsen på en spennende tid for detaljhandlere. Sensommeren og høsten er ikke bare en tid for forberedelse til julen, men også en mulighet til å fornye butikkmiljøet med sjarmerende juledekorasjoner og produktsortimenter som følger de siste trendene.
20.09.2023|Designbase.no
Juletrenden 2023: Bærekraftig eleganse og nyskapende design
Julen er ikke bare en sesong. Det er en følelse av glede, samhørighet og skjønnhet. I 2023 tar juletrenden et stort skritt mot en mer bærekraftig og innovativ tid med tre bemerkelsesverdige trender: unknown beauty_strange + gracious, calming nature_careful + pleasant, lasting ideas_passionate + evocative.
19.09.2023|Designbase.no
Man må være nysgjerrig og nyskapende
Den britiske designeren Tom Dixon har skapt flere klassikere, men hans lidenskap ligger i høyere grad i å utforske og utfordre nye grenser. Derfor spenner hans arbeid over alt fra møbler til belysning, kjøkkenutstyr, lysestaker, vaser og parfymer. "Jeg elsker å lære noe nytt", sier han, og han drives av at han aldri er helt fornøyd. Det fortalte han da Designbase møtte ham på Trends & Traditions.
Annonce
07.09.2023|Designbase.no
Hver andre unge dansker mener det er akseptabelt å kjøpe kopivarer
Over halvparten av danske ungdommer mellom 15 og 24 år mener det er akseptabelt å kjøpe kopivarer, og nesten hver tredje har bevisst kjøpt forfalskede varer. "Dette er noen oppsiktsvekkende tall," sier Patent- og Varemerkestyrelsen.
Annonce