Håndtere dårlig omtale
18.04.2023Designbase.no
Slik håndterer du klager og dårlig omtale
Du kan aldri helt beskytte deg mot kundeklager eller dårlig omtale verken på sosiale medier eller på f.eks. Trustpilot. Men du kan ta dine forholdsregler slik at du unngår både dårlig omtale og kjedelige klager som i verste fall når helt til en reklamasjonsnemnd. Får du dårlig omtale på sosiale medier, gir William Atak gode råd om hvordan du håndterer det best mulig.
Tema: Soverommet - skap fred og harmoni
Tema: Julestemning med merverdi
Tema: Nyheter, møter og inspirasjon på møbelmessen i Göteborg
Tema: Nyheter, sterkt nettverk og et profesjonelt program i toppklasse
Tema: Nordstil Sommer 2025 – fornyelse og næringsliv i balanse
Tema: Bad og velvære – en oase i hverdagen
Hold deg oppdatert med designbase.no
Få gratis innsikt i de nyeste produktene, trendene og tendensene, spennende intervjuer, temaer og spennende arrangementer.